fbpx

קורס עיצוב פנים מלא (כולל תוכנות)

קורס להכשרת מעצבות ומעצבי פנים

הלימודים שלנו משלבים באופן מדוייק וייחודי בין לימודי עיצוב ותכנון פנים לבין ניהול פרויקט, כך שבפרק זמן תחום וקצר יחסית, תוכלי להשתלב בשוק העבודה כמעצבת פנים מן המניין. הלימודים יקנו לך כלים מקצועיים של תכנון חלל וראייה רחבה והוליסטית על עולם העיצוב, באמצעותם תוכלי לעצב כל מבנה וליצור בו את האווירה והעיצוב הרצויים, תוך שימוש נכון בקונטקסט הקיים ובקונספט הנבחר.

 

משך הקורס:

8 חודשים

למי מיועד הקורס?

הקורס לעיצוב פנים שלנו מתאים לכל מי שעיצוב בנפשה, שחולמת להיות מעצבת פנים, ולהביא בשורה לתחום. הקורס מתאים לכל הגילאים ובכל שלבי הקריירה השונים, גם למי שרוצה לעשות הסבת מקצוע.

 

מטלות הקורס:

במהלך הקורס, במסגרת שיעורי הסטודיו, יקבלו הסטודנטית פרויקט אשר ילווה אותם בכל שלבי הלימודים, כשבסיומם יציגו את הפרויקט ואף יוכלו להשתמש בו לתיק העבודות.

במהלך הקורס נקיים ימי סיור בחברת מטבחים, ספקי קרמיקה וסניטריה, נעבור סדנת צבע ונבקר באתר בניה

שיעורי עיצוב פנים (35 שעות)

בקורס נלמד הן על הפן העיצובי הכולל: תולדות העיצוב, חשיבה קונספטואלית, אבחון חלל, פרופורציות נכונות וכו', נלמד למצוא את הבידול שלנו וכיצד להוציא פרויקטים ייחודיים ומיוחדים. כמו כן, נלמד גם על הצד הפחות סקסי של עולם העיצוב שהוא ניהול הפרויקט, כולל בין היתר: ניהול תקציב, לוחות זמנים, חוזים, עבודה מול ספקים, שיווק וכו'. במהלך הקורס נעבוד יחד אתכם על פרויקט הגמר.

שיעורי סטודיו (35 שעות)

שיעורי הסטודיו משלבים ידע יישומי, כלי עבודה ותרגילים מעשיים הכוללים שרטוטים ידניים, ושרטוטים בדו ובתלת ממד, תוכניות עבודה, קנה מידה, ביטוי גרפי, תכנון חלל ועוד.

קורס סקאצ'אפ (36 שעות)

הקורס יעניק לכם כלים איתם ניתן לבצע שרטוטים מורכבים בתלת מימד על מנת לתכנן מבנה ולהציגו באופן גרפי. נושאי הקורס: מבוא והיכרות עם התוכנה, פקודות בסיסיות, פקודות שרטוט, פקודות עריכה, מידול נגרות, עבודה עם group, עבודה עם component, מידול דירה, עבודה עם שכבות, חומרים בסקצאפ + העלאת מניפת הצבעים של נירלט וטמבור, המחסן של הסקצ'אפ, חתכים, סרגל shadows, כלי המצלמה, הכנת סרטון, סרגל styles, מידות, כתיבה בתלת מימד + כתיבת הערות, מבוא לאנסקייפ, מידול פרויקט שלם לתיק עבודות.

קורס תכנון ואוטוקאד (65 שעות)

הקורס יעניק לכם כלים איתם ניתן לבצע שרטוטים מורכבים על מנת לתכנן מבנה וכן להציג באופן גרפי את התוצרת הסופית שתתקבל. בקורס תקבלו קובץ עבודה שיהווה את הבסיס לכל הפרוייקטים העתידיים שלכם הכולל שכבות, CTB, גליונות מוכנים להדפסה, מקראים והערות לכל התכניות, בלוקים ועוד. בנוסף תקבלו קבצי פונטים, האצ'ים ובלוקים. במהלך הקורס נכין סט תכניות עבודה מלא לפרויקט שיכנס לכן לתיק העבודות.

מועדים קרובים

מיקום:
תל אביב
5/9/2022
09:00
- 15:30
מנחה:
עדי אדליס, דפנה גרבינסקי, שרון קופר
עלות:
18,900 ש"ח

לפרטים נוספים

    ×