fbpx

קורס מקצועי לעיצוב פנים

קורס למעצבות חושבות

הקורס מיועד למעצבי.ות פנים או אדריכלים.ות אשר רוצים.ות להעמיק את החשיבה ווהחקירה, ומעוניינים.ות ללמוד זווית חשיבה הוליסטית לעיצוב חלל. החל משלב התכנון ועד רמת הפמוט על המדף. בקורס נלמד הן על כל הפן העיצובי הכולל: חשיבה קונספטואלית, אבחון חלל, פרופורציות נכונות וכו', נלמד למצוא את הבידול שלנו וכיצד להוציא פרויקטים ייחודיים ומיוחדים. כמו כן, נלמד גם על הצד הפחות סקסי של עולם העיצוב שהוא ניהול הפרויקט, כולל בין היתר: ניהול תקציב, לוחות זמנים, חוזים, עבודה מול ספקים, שיווק וכו'.

 

 

הקורס מיועד למעצבות ואדריכליות שמעוניינות ללמוד כיצד לחשוב, לחקור ולהוציא פרויקטים מהממים וייחודים, ולדייק את עצמן בתוך עולם העיצוב

שיעור 1

מבוא לעיצוב + קונספט

פיתוח מיומנות חשיבה קונספטואלית והיציאה ממנה לפרויקט. הבנת החשיבות של קונספט ככלי לבניית קו חשיבה יצירתי עצמאי. היכרות עם תולדות האומנות הסקנדינבית, ההשפעה שלה על עולם העיצוב היום ואיך אנחנו יכולים להשתמש בה נכון בפרויקטים שלנו.
שיעור 2

אבחון חלל + ארגז כלים

אבחון חלל - קווים מנחים בתכנון חלל תוך התחשבות בכיווני אוויר, תאורה טבעית, נוף וכו'. ארגז כלים – כיצד להשתמש נכון בקונטקסט ובמבנה החלל הנתון ליצירת האווירה והעיצוב הרצויים תוך הישענות על הקונספט הנבחר.
שיעור 3+4

תוכניות עבודה

תוכניות עבודה – פריטת כל תכניות העבודה עבור שיפוץ/בנייה, החל מהריסה ובניה וכלה באלומיניום, נגרות, פריסות וכו'. כיצד ובאיזה שלב יש צורך בכל אחת מהתוכניות וכיצד לספק אותן ללקוח ולקבלן באופן מסודר ויעיל שלא יגרור אחריו שאלות וטעויות נפוצות.
שיעור 5

ניפוח פרופורציות

פתרונות עיצוב יצירתיים ויישימים ועבודה נכונה בפרופורציות של ריהוט בתוך חלל תוך שימוש בקוביות חומר, הבלטה של אובייקטים וכו'.
שיעור 6

סיור חומרים

סיור אצל ספק חומרי גמר (קרמיקה, פרקט, סניטריה וכו'), כולל ביקור באטליה חומרים עצום ומגוון.
שיעור 7

כתב כמויות ורשימות

עיצוב במספרים, כיצד לבנות נכון כתב כמויות מפורט ומדויק אשר ימנע חריגה תקציבית עתידית של הפרויקט.
שיעור 8

לוחות זמנים ושלבי עבודה בפרויקט

מעבר מפורט על כל שלבי הפרויקט החל מהשיחה הראשונה הראשונה, דרך כל שלבי הפרויקט ועד לצילומים. תוך הבנת לוחות זמנים ריאליים לכל שלב ונלמד כיצד לתכנן את הזמן על מנת לעבוד במקביל על מספר פרויקטים שונים.
שיעור 9

חומרים

חקירה והבנת החומרים הנפוצים (והפחות נפוצים) בעיצוב פנים, שילובים נכונים ומעניינים הלוקחים בחשבון מראה ותכונות חומר. הבנת העלויות, היתרונות. והחסרונות של החומרים.
שיעור 10

חוקים בתכנון ושבירת מוסכמות

תכנון נכון של חלל תוך הבנת הנדסת אנוש וארגונומטריה. מתוך הבנת החוקים נלמד כיצד והיכן ניתן "לשבור" אותם ולצאת מהקופסא העיצובית הסטנדרטית על מנת להפוך חלל לייחודי ומעניין.
שיעור 11

בידול, שיווק ויציאה לדרך

הבנת האני העסקי תוך בידול הקו העיצובי וכיצד כיצד להתברג בתעשיית העיצוב בארץ. ידע זה כוח – העשרת הידע והרחבת אופקים בתחום העיצוב (כנסי עיצוב, ספרים, מגזינים וכו')

מועדים קרובים

מיקום:
תל אביב
מנחה:
דפנה גרבינסקי
עלות:
5400 ש"ח

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    ×